Grąžinimo sąlygos
Kiekviena užsakyta prekė yra gaminama individualiai. Mūsų prekės nėra masinės gamybos produktas.
Kokybiškų prekių grąžinimas
- Užpildykite prekių grąžinimo formą https://www.flipo.lt/parduotuves/spygataukuota-lt
- Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.
- Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 14 darbo dienų nuo tada, kai prekės pristatomos e-parduotuvei www.spygataukuota.lt.
- Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių nustatyta tvarka. Tokiu atveju prekių pristatymo išlaidos nėra kompensuojamos.
Garantija
10. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.
11. Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis į UAB „Divitus“ atstovybę.
17. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais.
18. Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu labas@spygataukuota.lt ir telefonu +370 675 59695 .
19. Prašymus ar skundus dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.
Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės
20. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali UAB „Divitus“ atstovybeje arba elektroniniu paštu labas@spygataukuota.lt.
21. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
21.1. Prekės užsakymo numerį;
21.2. Pateikti/įvardyti Prekės broko ar trūkstamą dalį;
21.3. Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita.
22. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
22.1. Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
22.2. Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
22.3. Prašoma Prekei pritaikyti nuolaidą, t. y. atitinkamai sumažinti Prekės kainą;
22.4. Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
23. Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų. Pinigų grąžinimo atveju, Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus už Prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
Pažeista siunta
24. Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
24.1. apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
24.2. siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
24.3. patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
24.4. jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.